اس ام اس عاشقانه جدید – سری 57
تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

مجموعه اس ام اس های عاشقانه جدید از سایت تهران دانلود برای شما عزیزان آماده شده است.

از روزی که یکی دلم را برده / تب دارم مثل طفل سر ما خورده

گفتارم شعر، شعر هایم هذیان / دکتر جان بنده زنده ام یا مرده؟

.

.

.

پین کدتیم رفیق! سه بار اشتباه بزنی فنا می شیم

درست بزنی فدات می شیم!

.

.

.

بعضی ها مرد به دنیا میان…

بعضی ها مرد هستند ولی روزگار نامردشون میکنه…

صفای رفیقی که مرد به دنیا اومده و تو این روزگار نامرد مرد میمونه …

.

.

.

هر آنچه خواستم نیامد به دست

چون که بیگانه بودم به این دنیای پست

پی آب بودم کوزه به دست

چون که آب یافتم ، کوزه شکست

.

.

.

اینو فرستادم به سلامتی اونایی که خطشون اعتباریه اما معرفتشون دائمیه !

.

.

.

از حقیقت های تلخ خسته ام …

یک دروغ شیرین بگو

بگو دوستت دارم…

.

.

.

دیشب از دلتنگیت بغضی گلویم را شکست / گریه ای شد بر فراز آرزوهایم نشست

من نگاهت را کشیدم روی تاریخ غزل / تا بماند یادی از روزی که بر قلبم نشست …

.

.

.

برایت آرزو میکنم بهترین هایی را که هیچ کس برایم آرزو نکرد …

.

.

.

خندیدن، خوب است

قهقهه، عالی است

گریستن، آدم را آرام می کند

اما…

لعنت بر بغض …
.

.

.

توبه کردم که دگر یادی از این دل نکنم / که دگر یادی از این عاشق غافل نکنم

تا که دیدم رخ زیبای ترا تنگ غروب / توبه کردم که دگر توبه مشکل نکنم

.

.

.

از چهار راه قلبم عبور کردی و هیچ به چراغ قلبم توجه نکردی

اما بدان پلیس قلبم تو را تعقیب خواهد کرد

و برگه ی دوستت دارم را زیر برف پاکن دلت خواهد گذاشت !

.

.

.

در وجودم جاری باش که نبودنت را هیچ چیز و هیچ کس پر نخواهد کرد …

.

.

.

خدایا تقیر عزیزانم را زیبا بنویس تا من جز لبخند از آنها چیز دیگر نبین …

.

.

.

چو کَس با زبان دلم آشنا نیست

چه بهتر که از شکوه خاموش باشم

چو یاری مرا نیست همدرد ، بهتر

که از یاد یاران فراموش باشم …

.

.

.

دیروز تو گذشت ، دیشب تو گذشت ، امروز تو هم گذشت

آیا میان این همه گذشت تو هم می گذری … ؟

.

.

.

چیزیم نیست خرد و خمیرم فقط همین

کم مانده است بی تو بمیرم فقط همین

از هرچه هست و نیست گذشتم ولی هنوز

در عمق چشمهای تو گیرم فقط همین …

.

.

.

ای دوست بی تو جهان را چه کنم

بی تو گل سرخ ارمغان را چه کنم

بی تو گل سرخ ارمغان بسیار است

دل میل تو دارد دیگران را چه کنم …

.

.

.

وفایت دست و پایم را گرفته / غمت شور و نوایم را گرفته

حضور نا تمام چشمهایت / تمام لحضه هایم را گرفته …

.

.

.

لوتیان را مرام است و عاشقان را کلام و تو دریک کلام عِند مرامی  با مرام !

.

.

.

درد هجران و جدایی مشکل است

هر چه هم مرحم نهی بی حاصل است

گر فراق بین ما صد منزل است

یاد تو همواره در جان و دل است …

.

.

.

قانون که هزار سود در بر دارد

آسایش خلق را میسر دارد

در مسلک عشق شو که آنجا بینی

قانون شکنی لذت دیگر دارد …


  • تاریخ: شنبه 24 ارديبهشت 1390برچسب:sms, sms asheghane jadid, sms love, sms عاشقانه, اس ام اس, اس ام اس love, اس ام اس جدید, اس ام اس جدید عاشقانه, اس ام اس رمانتیک, اس ام اس عاشقانه, اس ام اس لاو, اس ام اس های عاشقانه, تک بیتی عاشقانه, دو بیتی عاشقانه, شعر عاشقانه, عاشقانه, متن عاشقانه جدید, پیامک عاشقانه,
  • نظرات شما عزیزان:

    ایران سایت بوک
    ساعت2:39---25 ارديبهشت 1390
    با سلام و عرض خسته نباشيد!!!
    با ارسال اين پيام قصد دارم شما را به بازديد و در صورت تمايل به عضويت در (www.ir-sitebook.com) دعوت کنم.
    با عضويت در اين سايت مي توانيد سايت و يا وبلاگ خود را از جنبه هاي مختلف معرفي و سايت خود را ثبت کنيد.
    اين سرويس رايگان مي باشد و با عضويت هر چه زودتر پروفايل سايت شما در زمان جستجو در رتبه بالاتري قرار مي گيرد...
    اين سايت براي 200 اعضاي اول خود امکانات ويژه اي را در نظر گرفته است.
    جز اولين ها باشيد...
    با تشکر و آرزوي موفقيت!!!


    ذم
    ساعت23:47---24 ارديبهشت 1390
    سلام دوست خوبم وبلاگ خوب و مفيدي داري استفاد کردم
    تو که وبلاگ به اين خوبي داري اين سايت که معرفي مي کنم برو عضو شو براي کسب درآمد هستش يعني
    بعد از اينکه عضو شدي محصول هايي که تو سايت هست رو کپي مي کني تو وبلاگت اون وقته که مي توني
    پورسانت عالي و خوبي بدست بياري مخصوصا اگر دانشجو يا خانه دار هستي مي توني به عنوان شغل
    خوب روش حساب کني. فکر نکن امکان نداره تو فقط يه محصولشو اول کپي کن نتيجه که گرفتي ادامه بده
    اينم لينک عضويت : http://persell.ir/orderwork.aspx

    اين فرصت رو از دست نده 10 دقيقه وقت بزار عضو شو يه محصولشو بزارتو وبلاگت اگر جواب نداد ديگه ادامه
    نده . يعني 10 دقيقه ارزششو نداره ؟؟؟ قضاوت با خودت

    اينم فروشگاه خودم اگه دوست داشتي منو به اسم فروشگاه زی شاپ لينک کن بعد يه نظر بده تا منم
    لينکت کنم
    http://zshop.persianblog.ir/
    باي

    ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ : http://www.blogleech.com


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:



    درباره وبلاگ


    هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
    موضوعات
    آخرین مطالب
    پيوندها

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان